Spaarprogramma

Met ons spaarprogramma spaar je met elke bestelling Duizendpootjes die in te wisselen zijn voor leuke cadeaus! Voor elke €1,- die je besteed in onze webwinkel, ontvang je 5 duizendpootjes. Om duizendpootjes te kunnen sparen en tezien hoeveel duizendpootjes je hebt , dien je ingelogd te zijn in je klantaccount bij het plaatsen van je bestelling Wij kunnen de Duizendpootjes niet achteraf toevoegen . Heb je nog geen klantaccount? Maak deze dan aan via deze link.

 

Beloningen

 

 

Spelregels

Door gebruik te maken van ons spaarprogramma kun je sparen voor verschillende producten of kortingen. De producten waarvoor je kunt sparen, kunnen per seizoen verschillen en zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Op het spaarprogramma zijn de volgende voorwaarden, naast de reguliere voorwaarden, van toepassing.

Algemeen

Per klantaccount is het mogelijk om duizendpootjes te sparen. Duizendpootjes worden alleen verstrekt bij bestellingen die op onze website worden geplaatst. De gespaarde duizendpootjes worden na het verstrijken van de bedenktijd van het herroepingsrecht aan je klantaccount toegevoegd. De gespaarde duizendpootjes zullen per order (excl. BTW en verzendkosten) naar beneden worden afgerond. De door jou gespaarde duizendpootjes kun je inwisselen voor de beschikbare spaarproducten in het spaarprogramma tegen het aangegeven aantal punten. Indien bij spaarproducten een onjuist aantal spaarpunten zijn vermeld dan zijn wij gerechtigd om de levering van de spaarproducten te annuleren. In geval van annulering worden de reeds uitgegeven duizendpootjes weer teruggezet op uw klantaccount.

Geldigheidsduur Spaar Duizendpootjes

De geldigheidsduur van de duizendpootjes is onbeperkt. De duizendpootjes kunnen uitsluitend ingewisseld worden voor spaarproducten. Duizendpootjes zijn niet overdraagbaar naar andere klantaccounts en worden nooit verzilverd in Euro’s of andere valuta.

Levering van spaarproducten

Je hebt het recht een  spaarproduct te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor retourneren van spaarproducten komen voor jouw rekening. Als wij het door jou retour gestuurde spaarproduct in onbeschadigde staat ontvangen, dan krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het spaarproduct de duizendpootjes waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

Wij geven geen garantie over de beschikbaarheid van spaarproducten. Indien spaarproducten door jou zijn besteld, maar na de bestelling blijkt dat deze producten niet meer leverbaar zijn, dan krijg je de duizendpootjes waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

Aansprakelijkheid

In het geval je het vermoeden hebt dat er een foutieve bij- of afschrijving heeft plaatsgevonden dan ben je verplicht dit schriftelijk bij ons te melden. Wij zullen de melding beoordelen. Bij een gegronde melding behouden wij ons het recht voor om bij- of afschrijvingen ongedaan te maken.

Wijzigingen spaarproducten

Wij behouden ons het recht voor om spaarproducten op ieder moment te verwijderen, te wijzigen of nieuwe spaarproducten toe te voegen. Daarnaast behouden wij ons het recht voor om het benodigd aantal duizendpootjes voor een spaarproduct te wijzigen.

Beëindiging deelname

De deelname aan ons spaarprogramma kun je in niet automatisch beëindigen. Met je klantaccount spaar je automatisch mee. We kunnen enkel je klantaccount verwijderen om je deelname te beëindigen. Dat kun je doen door ons daarvan op de hoogte te stellen per e-mail, je duizendpootjes zullen dan onherroepelijk komen te vervallen.
In geval van frauduleus handelen, het geven van onvolledige of onjuiste informatie of op andere wijze in strijd handelen met deze voorwaarden, kunnen wij je duizendpootjes verwijderen van je klantaccount. Wij hebben het recht om op ieder moment het spaarprogramma te beëindigen, zonder opgaaf van reden. Dit heeft tot gevolg dat alle duizendpootjes verloren gaan en er geen spaarproducten meer besteld kunnen worden. Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor jouw verloren duizendpootjes in geval van beëindiging van het spaarprogramma.

Klachten

Indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij het spaarprogramma in jouw situatie hanteren, dan kan je een klacht bij ons indienen door een email te sturen naar: Info@kadoshopdeduizendpoot.nl Wij zullen je klacht in behandeling nemen en hier binnen twee weken inhoudelijk op reageren. In het geval je klacht gegrond is, zullen wij ons maximaal inspannen om de reden van de klacht ongedaan te maken.

Privacy

Om dit spaarprogramma te gebruiken verwerken wij persoonsgegevens van jou. Je kan onze privacyverklaring raadplegen via deze link: Privacy Policy

Actuele voorwaarden

Deze voorwaarden kunnen eenzijdig door ons worden gewijzigd. De meest actuele voorwaarden kun je op deze pagina vinden.

 

© 2010 - 2024 Kadoshop De Duizendpoot voor al uw Huisparfums en Woondecoratie | sitemap | rss